Tuesday, October 8, 2013

21st Century Multivitamin

Assalamualaikum

Sejak beranak dua nie, badan makin bambam, 
segala sendi urat saraf terasa lemah longlai
Makan pun tak menentu, tak ikut masa, main suap apa yang ada
Berkejaran dengan anak-anak lagi, mana nak buat kerja rumah lagi

Sejak aku makan 21st century women's multivite, rasa letih dan lesu agak berkurangan
Badan pun cergas je nak buat kerja rumah, jaga anak, main dengan anak
Kalau tak, kene buli dengan anak sikit je aku dah lembik..


Setakat  nie, aku mampu beli vitamin yang nie jelah.. Nak beli shaklee tak mampu
Satu botol nie bolehla tahan sebulan, murah pun murah..
Serasi la setakat nie dengan badan aku..
InsyaAllah ada rezeki lebih, boleh la try vitamin yang lain

Hajat hati nak makan jamu, kasi gantengggg sikit
Tapi memikirkan anak masih menyusu, lupakan jela sementara waktu

Harap badan nie sihat la hendaknya demi jaga rumahtangga..

korang makan apa? shaklee yek?

2 comments:

~LeeyanaRadhi~ said...

meh la makan shaklee punye multivit mek.. sebotol utk 3bulan =)

...mommy jue... said...

rosz : nanti aku pm ko yek... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...