Thursday, June 13, 2013

Teduhan Kasih vs Dahlia

Assalamualaikum.. Bizi bebenor makcik sekarang nie.. Anis makin lasak, menonggeng-nonggeng nak ubah posisi, meniarap memang cekap sampai jatuh katil spital.. Tak pepasal setengah hari 'check-in' kat wad kecemasan.. Hish, botakk...botakkk.. Selain tak terkejar dengan anak-anak, aku dah kembali terjebak dengan drama-melayu-bersiri-tiap-petang. Teduhan Kasih.. Maghrib ari rasa nak meroyan tengok mak tiri-kakak tiri-serta kawan baik yang suka meroyan n cakap bertempik. Haissshhh..




Dalam pada aku sakit ati tengok pelakon cakap kuat-kuat, macam diorang bersembang nak bagi satu kampung dengar, harus jegil-jegil biji mata.. Aku tetap follow tetiap petang.. Berebut la tv dengan anak. 


Nie satu lagi cerita yang buat aku melekat depan tv tetiap malam, Dahlia.. Kisah isteri kena cerai dengan suami sebab suami curang, ada skandal dengan kawan baik sendiri. Cerita nie memang best tambah ada Faizal Hussein. Owhhh.. Cuma part yang paling tak best dalam cerita nie, si Haliza.. Sokmo la pakai seksi, baju bungkus body.. Adoii.. 

Persamaan dalam cerita nie? Dua-dua kena tipu dengan kawan baik.. Dua-dua laki curang.. 

So, girlllsss.. Please.. Baik mana pun korang dengan kawan korang, harus ada rasa curiga esp kalau kawan korang tu tak kawin lagi.. kikikiki... Lelaki boleh kawin 4 u ollss tapi bulan laki aku.... daaa...


1 comment:

4feet8 said...

dahlia tv berapa ni? pukul berapa. tak perasanla.. ala.. dah jauh ke episodnya..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...