Friday, January 18, 2013

Hadiah Hari Jadi untuk aku

Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah, 
Terima kasih Ya Allah kerana masih lagi meminjamkan nyawa untuk aku bernafas di bumi Mu..
18 Januari.. Meningkat setahun lagi usia ku

4 tahun sebagai isteri
3 tahun menjadi mommy
Sungguh pantas masa berlalu
Terima Kasih Ya Allah atas KurniaanMu

Wan Amal Khalisah - 20 Januari 2010

Wan Anis Khairina - 7 Januari 2013

Tiada hadiah yang lebih bernilai dari 2 Amanah Allah ini
Zuriatku, Cahayamataku, permata hatiku, cintahatiku
Tiada hadiah yang lebih bermakna melainkan doa dari ibu, suami dan mereka yang mengenali
Semoga aku lebih matang menjalani kehidupan ini
Semoga aku lebih tabah dan kuat demi anak dan keluarga
Semoga aku dirahmati dan di beri hidayah dari Yang Maha Esa..


1 comment:

bunga_rose said...

happy bornday june ^_^... mmg hadiah terindah sungguh untuk birthday ko, setuju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...