Wednesday, December 19, 2012

Dosa dengan suami..

Assalamualaikum...

Tergelak besar bila tengok Adam & Hawa episod 66
Biasalah, isteri kot mana pun nak manja dengan suami.
Bersin sekali dua pun dah ngadu dengan husband
Kot mana pun mesti nak cite kat husband


Kebetulan episod 66, ada la sms ain mengadu pasal kaki cramp..
Tuptup am balas macam tu..
Sakit tak hati? Geram kan? hahahaha...

Macam aku dengan husband la,
Kalau gaduh-gaduh manja, pastu bila dah baik, minta husband urut kaki
Mengadu lenguh sana sini, kejang kaki sana sini
Sah-sah ayat yang sama dia bagi kat aku..
Banyak dosa dengan abang nie..
Hamek, kena atas batang hidung sendiri.. hehehe..

Sedangkan lidah lagi tergigit
Nie kan pula suami isteri
Yang penting, sebelum tidur minta maaf..
Cium tangan suami.. InsyaAllah semuanya ok..

p/s : dato' dr fadilah kamsah cakap, rajuk lelaki paling lama 2 jam.. rajuk perempuan 2 minit hingga 48 jam... haish, rugi merajuk lama-lama....

1 comment:

bunga_rose said...

mama, i don't need her, i need youuu!!

emosi sungguh aku tengok cite ni..

well, kita kan dah kandungkan zuriat suami, so suami kena la tolong isteri picit kaki, baru harmoni hidup hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...