Monday, December 31, 2012

Bahaya tidur dalam keadaan lampu menyala

Assalamualaikum

Mama aku tagged kat facebook
Untuk anakanda dia yang sulung nie lahhh
Sebabnya? Zaman bujang anak dara dulu, memang spesis tidur tak tutup lampu
Suka sangat tidur dalam terang, membazir letrik je kan.
Masa tu takde fikir pun bahaya ke tak..

Sejak dah kawin nie, pandai pula tidur tutup lampu
Itupun dek kerana suami yang memang tak boleh tidur dalam keadaan terang
Mula-mula memangla sukar, terkelip-kelip bila gelap
Sekarang, hmmm... lena semacam je..

Pada spesis-spesis yang sama macam aku
Sila baca artikel nie
Manalah tau kan lepas nie boleh buang tabiat lama
Belajar tidur gelap
Lagipun tidur dalam gelap best, lagi lena, lagi tenang..
Takdela terganggu sangat...


sumber : facebook

p/s : kalau tak tau takpe kan?

1 comment:

sihatmacamyaya said...

dulu waktu study besa gak tido lampu cerah..kadang2 pasal kawan takut gelap..tapi memang tak elok tido lampu cerah..yg xbes..badan rase lesu je..huhu

http://sihatmacamyaya.blogspot.com/2013/03/bila-anak-mengadu-kaki-kejang-tanda.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...