Tuesday, August 28, 2012

Adam dan Hawa...frust..kecewa...

Assalamualaikum.. Punyalah lama tunggu nak tengok cerita Adam dan Hawa, tup2 semalam dah tayang kat astro mustika ye? Ala, kenapa la dok tayang masa aku kat sini?? Memang sohehhh tak dapat tengok.. Frustttt #hentakhentakkaki... 

Camne nak tengok ye? Online ke? Ada link tak? Penat dah dok tengok cite ngarut-ngarut kat sini. Memang rindu cerita Malaysia.. Nasib la ada rtm, dapat la tengok cerita melayu juga. Kalau tak, hmmpppffff...


Aaronnn.. saje tau senyum siniss...

Mencik.mencik..mencik...


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..

p/s : kecewa.....

1 comment:

Mama Likha said...

peminat no 1 abang aaron lah ni yer. hehe..

eh kt gc dpt rtm ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...