Sunday, June 24, 2012

Satu malam di Duta Village Kuantan

Assalamualaikum.. Actually aku nie menumpang family day sekolah PDK adik aku. Since papa outstation, aku joinlah sama family day nie. Aku xde masuk acara pun, jaga anak n adik bongsu, main kat swimming pool (sumpah penat jaga budak dalam air) dan melepak dalam bilik sementara mama n yani ada acara sukaneka. Makyong tak larat nak gedik2 sama, pitammm..

Banyak sebenarnya yang nak aku cerita pasal tempat nie, maybe next entry kot. Cuma saat dan ketika ini aku tak dapat nak lelapkan mata sambil termenung tengok mama, anak dan adik-adik lena tido. Once tido dan terjaga, memang susahla aku nak lelap semula. Haish..

Malam tadi ada dinner dan persembahan dari pelatih oku. Kagum! Itu yang aku boleh katakan. Sangat kagum. Bab dinner memang aku suka, siapa x suka makan. Diet? Takde maknanya. Aku banyak amikbmenu bbq, ikan, kentang, sosej dan ada kambing! Nahh, pregnant kali nie suka sungguhla makan lamb. Gagagaga.. Cuma susu kambing je tak cuba telan lagi.. gulp!

Ok, perut lapar balik.. Squiggles je yang ada menarik minat aku untuk makan. Kalau dibiarkan lapar cenggini, boleh pitam aku. Gudnite semua.. makyong nak melantak... Jumpa entry akan datang, insyaAllah aku tepek gambar..

p/s : menghitung hari teman sebantal balik.. weee

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

~~zana@pb~~ said...

Salam mummy jue, dah la pregnant, jaga budak lagi? jaga kesihatan tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...