Monday, May 28, 2012

Hutan Lipur Gunung Ledang

Assalamualaikum... Alhamdulillah, selamat sampai kuantan petang semalam. Dari Melaka dh tengahari, kali nie balik kuantan redah kebun kelapa sawit, ikut jalan segamat. Jimat tol. Cuma untuk mak yong yang trimester pertama pun x lepas lagi, memang aku x suka lah. Jalan bengkang bengkok, memang tangan tak lekang dgn tiger balm. Pening!Mual. Nasib tak muntah je.


Dalam perjalanan, sempat singgah hutan lipur gunung ledang. Hmm, adik aku je yang mandi. Lagipun benda tak di plan, mmg susah. Amal khalisah mmg teruja nak mandi tapi aku tak bagi. Lagipun siapa nk masuk dlm air? Dengan keadaan org terlalu ramai, penuh sesak, bertambah-tambah geli nak sentuh air.


Pada aku, tempat nie kotor, tong sampah pun aku tak jumpa, lalat memang penuh lah. Dan boleh je orang-orang kat sana makan bertemankan lalat yang terlalu banyak. Haish, kembang tekak.. Tandas pun sama juga. X bersih dan tak banyak. Tandas ada 2, bilik mandi ada 4. Dengan keadaan pengunjung yang terlalu ramai, macam x sesuai je.. lagi satu, tandas berbayar, seharusnya lah bersih kn? At least once a day pun, xdela kotor sgt.


Apapun, semalam yg pertama dan terakhir aku ke sana. Lepas nie xmo dah. Memenatkan n mengecewakan. Satu gambar pun aky x sempat amik semalam. Nanti aku cilok kat dslr adik aku. Ok? Daaa...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...