Friday, May 4, 2012

Froyo at Tutti Frutti Indera Mahkota

Assalamualaikum. Cuaca panas kat Kuantan, sedikit sebanyak menghasut aku untuk singgah ke Tutti Frutti Bandar Indera Mahkota, Kuantan. Pekena froyo dikala cuaca panas penuh bahang, memang syiokk.


satu untuk mommy, satu untuk Amal Khalisah
semua topping buah je, since Amal Khalisah suka buah sangat-sangat

nampak, teruja je Amal Khalisah makan, behave je

Nyummy mommy.. 

suka-suka je colek dengan jari


See, dia dah start boring

Mula tak duduk diam

Apa yang jadi seterusnya? Aku tak sempat nak snap gambar, mr husband call. Rindu anak isteri lettewww. Hmm, kalau ada mr husband nie sure la laju je aku makan. Btw, Amal Khalisah buat kedai nie macam kedai dia je. Tak duduk diam, pusing sana sini, lari sana sini. Nasib baikla takde orang dalam kedai.. Hmmmppfff..

Tang harga, boleh tahan la.. Kalau duit berkepok dalam wallet bolehla makan selalu. Pada aku, mahal sikit.. 100gram = RM5.++. Kalau rasa nak pikat gf, bolehla bawa datang sini tapi bila dah dapat, makan cendol bawah pokok ceri lagi syiok.. Kikikiki..


p/s :Untuk tekak melayu jawa macam aku nie, takde apa yang boleh lawan ABC. Sedap. Makan ABC ke Cendol tetiap hari pun takpe.. Kan?

1 comment:

bunga_rose said...

mahal sgt, tak sanggup aku nak habiskan duit kat situ ahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...