Friday, May 11, 2012

Delima pujaan hati

Assalamualaikum.. Ya Allah, tekak nie nak makan buah delima. Aku memang suka giler dengan buah delima nie. Untung nasib, dapatlah yang molek, manis dan fresh. Kalau nasib x berapa baik, memang mengecewakanlah.. Aku dah lama x jumpa buah delima. Kalau dulu, pantang jumpa sah rembat sebiji dua. Leka dok kutil seulas-seulas masuk mulut. Memang ralitlah...

Aku suka delima yang kulit merah tu, biji pun lembut. Kalau yang kulit kuning sikit, hmm biji keras. Aku main telan je biji tu. Err, bahaya x? Kikiki.. Sekarang nie, mood nak makan buah delima datang balik. Since Amal Khalisah pun dah besar, aku nak start asuh dia 'jatuh cinta' dengan buah delima.. Banyak khasiat nie..

Esok lusa, memang merantau semua supermarket dalam Kuantan nie cari buah delima. Enak dongggg....

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...