Monday, April 23, 2012

Fish Manhattan's pre anniversary?

Assalamualaikum... cerita dah basi tapi aku still lagi nak update jugak. Jangan jemu baca ok.  Actually, husband aku melayan karenah aku je.. Dia pun dah lama ajak makan kat sini. Sesaje nak bagi aku rasa. 1st time tengok menu, hmm not bad la..

Fish manhattan's alamanda

Nie menu yang husband pilih
aku lupa nama apa

fries with cheese nie untuk amal.
sedappp, tapi kalau makan banyak, muakk


owh, ini buah hati daku, memang tak de dalam menu
jangan berani kacau! kikiki


dia lah sahabat baik daku, suami, dan segalanya lah... sangat love him

Kenapa aku panggil dinner pre anniversary? Ntah, aku rasa cam special je malam tu. Lagipun on our 3rd anniversary nanti, mr husband akan berangkat ke Papua New Guinea. Haruslah aku berendam dengan air mata kan? Waaaa...

So far, makan kat sini okla buat tak kene dengan taste aku. Aku lagi prefer makan ikan bakar, apapun terima kasih suamiku bawa daku ke sini.. Moga Allah murahkan rezeki kita.. Bukan setakat duit, tapi kasih sayang.... aamiin....


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 comment:

.:hana radzi:. said...

Fish Manhattan memang best.Tapi tak leh makan banyak nanti muak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...