Monday, April 30, 2012

Astro.. astro..

Assalamualaikum... Astro bermurah hati bagi tayangan FREE untuk lebih dari 130 channel buat semua pelanggan Astro. 10 hari je, sampai 6hb Mei kot. Pada aku, tayang semua siaran FREE sampai bila-bila pun aku tak kisah. Sebabnya aku tak berapa tengok tv sangat, dan yang rajin dok melayan tv, si kecik dengan daddynye. 


But, kalau weekdays, anak aku dok ngadap Disney Junior. Yang bagusnya dia tau waktu-waktu bila dia takmo tengok. Since dia dah petah, banyak bunyi macam orang jerman je bcakap tapi tak kisah la, celoteh tu yang menghiburkan. Amal Khalisah akan ajuk watak katun dan lagu especially. Pandai ikut rentak budak nie.. 

Tapi aku perasan, rancangan Astro tak macam dulu. Boring je. Cerita pun slow. Aku kekadang dok tekan semua channel, takde satu pun yang memikat mata untuk dok mengadap. Haishh. Lagi satu, paling frust kalau kita tengah syok tengok tetiba siaran tganggu. Hujan la, angin la.. Byond sesaje tapi hampeh.. Grrrr...

p/s : melayan disney junior syok jugakk...

1 comment:

Asyifa Mustaffa said...

as salam.........sama la kita....jrang dpt tgk tv......anak2 je yg konker..! Nie bgi tyang free pun ttp x tngk....bukak citernya x de yg kenan kat hati....alih2 katun juga yg tgk....!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...