Monday, March 12, 2012

Buku teks tingkatan 4&5.. mari kita belajar

Assalamualaikum

Aku nie dah lama tinggalkan zaman sekolah, zaman kolej
Dah lama juga tak kerja. kepala otak pun sedikit tepu
Sekarang nie, barula nak buka buku semula
Buku teks tingkatan 4&5
Buku jahitan..
Nyesal tak masuk vokay untuk kursus nie
Kalau tak, aku dah jadi designer... Grrr


Buku nie aku rasa wajib ada pada sesiapa je yang baru berjinak-jinak nak menjahit
Sesuai sangat lah untuk orang yang buta jarum, buta jahit nie
Buka muka surat satu, muka surat dua, wajah tenang lagi
Masuk bab 2, bab 3, dah nampak kedutan di dahi.. kerut..
Cuba nak faham
Habis satu buku, aku rasa nak cari panadol

But for me, buku-buku macam nie memang berguna sangat
Banyak info, banyak maklumat, boleh simpan sampai cucu cicit

Bukan mudah rupanya nak hasilkan sesuatu baju
Apatah lagi terletak cantik pada badan
Owh, aku masih belum di tahap itu.
Harus banyak yang perlu dipelajari..

p/s : jahit baju umpama main puzzle.. memang nak kene teliti.

Published with Blogger-droid v2.0.2

7 comments:

Shahidah's Corner said...

as salam...kak, nak tanya..akak ada lagi tak buku2 tu? kalau ada...ada rasa nak jual tak? sebab saya memang tengah cari buku2 tu...memang saya menjahit pun...baru blajar...baru habis giat mara..kalau nak jual....leh call / sms saya, ejai 019-3010140. tq

...mommy jue... said...

Wslm dik.. alahai, akak x jual la.. x try cari kat kedai buku or kedai jht? Adik ddk mna ye?

Miena Al - Hussain said...

buku tersebut boleh di dapati di dewan bahasa dan pustaka. just search DAWAMA.saya dan beli. hg termasuk pos x lebih rm50. cubalah

Miena Al - Hussain said...

buku tersebut boleh di dapati di dawama @ dewan bahasa & pustaka. saya dah beli. cubalah klu nak.

Miena Al - Hussain said...

saya dah beli. dapatkan di dawama @ dewan bahasa & pustaka

ranchang tebak94 said...

Klau dkt sarawk dkt mna nk bli?

...mommy jue... said...

biasanya dekat kedai-kedai buku ada jual.. sebab buku nie utk pelajar-pelajar sekolah... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...