Thursday, March 22, 2012

Bahagiakah aku?



 

Assalamualaikum. Bahagiakah aku? Ada pihak yang mempersoalkan akan kebahagiaan rumahtangga aku. Ada pihak yang begitu 'mengambil berat' tentang rumahtangga aku. 


Jawapannya sangat mudah. Alhamdulillah, aku bahagia. Bahagia dengan apa yang Allah aturkan. Aku mencari insan yang ingin mengahwini ku, yang ingin memperisterikanku, bukan sekadar teman di kala sunyi.


Perancangan, aturan Allah adalah sebaik-baik aturan. Allah bagi kita macam-macam kepahitan, dugaan, akhirnya kemanisan yang DIA hadiahkan. Siapa sangka?


p/s : adalah lebih baik mendoakan kebahagiaan seseorang dari mempersoalkannya.... 



1 comment:

4feet8 said...

salam,
saya pinjam kata-kata di entry akak ya..
http://fourfeeteight.blogspot.com/2012/03/kosong.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...