Sunday, February 12, 2012

Oh, indahnye dunia

Assalamualaikum.. Oh, Indahnye dunia. Rasa bagaikan puteri raja. Hari nie dapat makan air tangan suami. Tak sangka u olls, laki makk masak sedap. Ada kemajuan. Datang angin rajin, dari basuh baju sampai ke jemur. Dari dalam rumah dah bau softlan. Bila tanya, dia pakai curah je berapa banyak, tak main sukat-sukat dah. Adehhh, pitam. Tak kisahlah kan, dia juga yang beli softlan tu nanti. hikhik. Janji tolong. Tang masak pulak, burp.. Alhamdulillah kenyang. Ayam goreng berlada. Simple dan sedapla dek tekak. 


Bila tanya apa yang dia letak, katanya dia letak kasih sayang, doa supaya bini dia nie dengar kata, takde keras kepala. Oh, makan dalam sungguh kata-katamu.. Ngengenge... Tak kisahla apa pun suami kita nak buat, kalau dia tolong kat rumah even tak tolong semua, please jangan komplen, jangan kondem. Walaupun sakit dek mata, sabar dan terima jelah seadanya. Dia dah tolong pun dah bersyukur kan? Mak pasrahh...


Terima kasih suamiku.. Weekend depan tolong lagi ye....


p/s : seronok dapat cuti buat kerja rumah... syiookk..

1 comment:

fieda said...

beruntung badan jue...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...