Friday, January 27, 2012

My wishlist 2012..Impian dan harapan

Assalamualaikum...

Masing-masing ada impian dan harapan.
Aku pun.. Sama macam korang..
Ada angan-angan, ada cita-cta
Harapan dan impian.
Permulaan sebuah kehidupan yang lebih sempurna.. InsyaAllah

Since dah belajar menjahit nie, kaki tak senang kalau tak tekan mesin

M3034D
Home overlock

INNOV-IS 50
nv50

Ini yang aku impikan. InsyaAllah akan ku usaha untuk dapatkannya tahun nie juga
Harus usaha lebih gigih lagi. Takmo minta duit suami.
2 gadget yang memang aku impi-impikan sejak pandai menjahit 
InsyaAllah, gadget sepanjang hayat
Gadget cari makan, rezeki anak, rezeki nak tunaikan haji dan umrah..
InsyaAllah semua bermula dengan gadget nie..
dan yang paling aku impikan untuk tahun 2012 dan tahun-tahun mendatang...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ISTERI SOLEHAH
penyejuk mata, penawar di hati

Umur dah menginjak 28 tahun.. 
Hidup perlu perubahan.
InsyaAllah.. Moga imanku kuat
Moga Allah permudahkan semua jalan untukku berubah
InsyaAllah.. Doakan aku wahai sahabat..........

7 comments:

hyazz said...

nak tanya leh tak..harga home overlock tu berapa ek...saya pon teringin gak nak carik satu...senang..

hyazz said...

oh..lupa lak... semoga berjaya mencapai apa yang diinginkan...good luck yup

fazzlim said...

amin..harap2 impian awak akan tercapai :')

LiErOSe~QiEmi said...

aminnnn moga dipermudahkan...

...mommy jue... said...

Hyazz : home overlock tu dalam RM1200++.. Tengok kat website brother...btw, thanks atas doa ye..

fazzlim : terima kasih..

Lierose~Qimie : time kasih beb

TuYa said...

semoga impian tercapai ek..
caiyok..caiyok!!

fieda said...

semoga tercapai ape yg diinginkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...