Tuesday, December 6, 2011

Zoo Negara with Pdk Kuantan

Assalamualaikum. Aktiviti Sabtu baru nie, join rombongan dari PDK kuantan ke Zoo Negara. Sekolah adik aku, Yani. Actually rombongan dah sampai since Khamis, aku tak dapat nak join diorang jalan-jalan since aku anak beranak demam. Tahap takleh angkat kepala, muntah-muntah. Jumaat malam tu, mr husband amik my family kat Agro City Homestay. Family aku dapat tido semalam jelah kat Kajang nie. Dapatla lepaskan rindu pada cucu. Hehe..


credit to adik aku.. sape suh amik gambar cantik-cantik? kan dah kene copy paste..muahaha
Last aku sampai Zoo Negara masa tahun 1992.. Berkurun dah.


ahli-ahli rombongan cik kiah...

rezeki mereka sangat murah

the siblings, ok aku kagum dengan diorang 

mama ngan yani

love them much

Amal Khalisah dgn atok

my sweetheart

mata mengantuk, tapi gagahkan juga celik....

Banyak lagi gambar-gambar nak di share.. Nanti aku upload lagi yek..

p/s : Jalan tengok binatang masa matahari tengah tegak naik. Harimau, singa, badak air semua tido.. Haiwan pun pandai tak main panas, rehat kat 'rumah'. 





1 comment:

CintaZulaikha said...

tak tau kat kuanta ada zoo...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...