Saturday, December 17, 2011

Gay's wedding? OMJ

Assalamualaikum.. Aku rasa ramai yang dah tahu pasal student Malaysia yang kahwin dengan makhluk sejenis kat Dublin kan? So, tak payah la aku nak cerita panjang lebar. Mula-mula tengok pic diorang, nauzubillah. Seram sejuk satu badan! Dan bila baca story pasal that gay guy, perasaan seolah baca kisah kiamat. Ok, kiamat sudah dekat! 


Aku rasa, tak perlu la nak perbesarkan soal nie. Bukan sebab aku sokong, TIDAK sama sekali cuma fikirkan perasaan family dia macamana. Seharusnya kita sama-sama berdoa moga dia mendapat pentunjuk dari Allah dan terbuka pintu hatinya untuk kembali ke jalan yang benar. Moga-moga doa kita di makbulkan.


p/s : bersamping, bertanjak, segak berbaju melayu.. ish, takkan melayu hilang didunia.....

1 comment:

[fArAh aLiAs] said...

korang, jom ikut farah release tension!! best gile weyh!!

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/jom-release-tension-sekejap-ayuh.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...