Monday, December 19, 2011

Dumex Dugro Fruits & Vegetables untuk si manja

Assalamualaikum. Nampak tak iklan Dumex kat atas tu? Alhamdulillah, BE yang kedua paling lama dalam blog aku. Terima kasih nuffnang, terima kasih dumex..


Aku sebagai ibu, memang sentiasa fikirkan apa yang terbaik untuk anak. Semua mak macam tu kan? At this stage, bila anak dah makin membesar, dah pandai rasa, dah pandai memilih makanan, memang sedikit sukar untuk sediakan menu yang seimbang untuk anak. Apa yang kita hidangkan, belum tentu anak nak makan, rasa sikit kalau tak kene dengan selera, memang tak habis la makanan tu. 


Aku sendiri, susah hati bila anak sedikit memilih makan. Nasi memang tak berapa nak, itu tak menjadi masalah sebab aku gantikan dengan pasta. Yang penting karbohidrat. Sayur, tak semua sayur dia nak makan. Daun-daun nie memang susah untuk dia makan. Pilihan dan kegemaran anak aku, tomato, timun, lobak dan kentang. Buah-buahan pula, semua dia sental. Itu satu rahmat pada aku bila anak menggila dengan buah.


sumber : google

New product from Dumex. Dumex Dugro Fruits & Vegetables. Nutrisi lengkap untuk si manja.  Terdapat 13 pati buah-buahan dan sayur-sayuran. Kaya dengan serat dan juga vitamin untuk perkembangan otak dan tulang si manja. 

sumber : google

Pada aku, it's good. Aku tak pernah lagi cuba bagi susu nie kat anak but i want to try it. Tak salah mencuba. Demi kebaikan anak. At the same time, pemakanan dan sumber asli tetap kena bagi. Tak semestinya kita dah bagi susu nie kat anak, kita skip sumber-sumber segar. Susu sebagai makanan tambahan untuk anak. 

Untuk dapatkan sample percuma, boleh dapatkan kat sini free sample

p/s : pada aku, tak ada susu yang boleh tandingi susu ibu. Susu ibu tetap yang terbaik.

1 comment:

ShimaSalleh said...

shima dh try.. hr tu beli pack kecil 300gm dlm rm10 la.. Ok gak tgok sama byk kuantiti yg biasa dia minum huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...