Wednesday, December 21, 2011

Berselindung di sebalik langsir..motif?

Assalamualaikum

Ha, aku nak share kisah anak dara aku

tadaaa..

Ini tempat persembunyian yang paling dia suka
Setiap kali aku on vakum, mesti tempat nie yang dia cari
Takut agaknya
Tapi sambil-sambil tu, intai apa mommy buat
dan aku lagi kuatla menyakat. Muahaha..

Ada satu hari tu, aku basuh langsir
On vakum, ready nak vakum satu rumah.
Si kecik nie yang tengah leka tengok tv
Cepat-cepat lari kat tempat nie
Nahh, mana dia nak menyorok, langsir takde

Dia tetap menyorok juga tapi di sebalik tali langsir yang halus tu..
Janji menyorok ye nakk..

Keletah dia la yang buat aku tersenyum tiap-tiap hari
Walaupun ada kalanya buat aku panassss je
Biasalah anak, mak garang macam singa sekalipun
Mak jugak la yang dia cari
Takdenya dia nak takut mana

Amal Khalisah dah masuk 23 bulan
Bulan depan genap 2 tahun
Mommy pun sama tua




2 comments:

zati embong said...

alala comelnya.pengaruh iklan ke?

...mommy jue... said...

hehe.. tak tau la.. agaknye kot.. dalam banyak2 tempat, langsir nie juga yang dia suka sembunyi.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...