Wednesday, November 30, 2011

Testing..testing

Assalamualaikum... Puas dok godek-godek macamana nak update blog by HTC flyer nie. At last, berjaya juga.. Pada permulaan mmg susah sikit untuk aku menaip memandangkan sentuhan pada skrin haruslah selembut sutera. Kalau guna laptop, aku blh taip sesuka hati Tanpa belas ehsan. Ok, jari jemari dah lenguh, Mata pun dah naik juling.


p/s : apapun, mommy sums sebab boleh boleh update blog tak kira kat mana pun daku berada... Ala-ala Google bergerak gitu.


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

fieda said...

ok la tu..jue tak balik ktn ke..?fieda kt ktn ni...balik bercuti..

...mommy jue... said...

Bestnya dapat balik kg, sya tak blik, family dtg sini.. pasnie jadual dh padat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...