Thursday, November 3, 2011

Ionizer Air Purifier untuk anak

Assalamualaikum. Sejak anak naik alahan baru-baru nie, aku sentiasa amik langkah berhati-hati dalam apa jua sekalipun. Baik dari pemakanan mahupun persekitaran. Penat, memang penat tapi demi anak, kene berkorban sikit. Since anak ada eczema, aku kene alert dengan sekeliling. Aku tak pasti sama ada dia alahan pada susu ataupun persekitaran since 2-3 hari kami tinggalkan rumah. Buat sementara, stop susu formula dan stop dari buka tingkap n pintu. 


ionizer air purifier 
bunga pun segar bugar.. ok aku tipu, itu bunga plastik.

1st stage, mr husband belikan ionizer air purifier. So far sejak pakai nie, Amal Khalisah kurang menggaru. Actually beli satu set dengan air purifier untuk car. Untuk sementara, yang car tu kami letak dalam bilik. Kebiasaannya, Amal Khalisah suka menggaru badan, kaki, tangan dan mana-mana tempat yang dia tak selesa. Sekarang tak lagi. Pengaliran udara dalam rumah pun sedikit fresh.

Macam aku yang ada resdung nie dan alah sikit dengan habuk kira ok la sikit sejak ada ionizer air purifier. Tingkap n sliding door pun tak buka, so kurang la habuk masuk dalam rumah dan kerja aku bertambah mudah, takde la kerap nak bersihkan habuk.








3 comments:

mikagamicreative said...

berapa RM?

mikagamicreative said...

berapa rm?

...mommy jue... said...

dalam rm2++.. dapat skali yg utk dalam kereta.. =)cari kat jusco ada jual

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...