Wednesday, November 30, 2011

HTC FLYER... terima kasih hubby

Assalamualaikum. Alhamdulillah, barula dapat update blog dengan tenang, kelajuan broadband pun dah kembali pulih seperti sedia kala. Ngeh, ngeh.. Sempena hari lahir aku dengan anak Januari nanti, mr husband awal-awal dah kasi hadiah. Walaupun bukan dalam wishlist tapi sangat-sangat happy!


HTC Flyer

Dalam hati, tak pernah terlintas nak ada gadget baru apatah lagi tablet. Tak kisahla apa jenis pun. Tak sangka pula, dalam keadaan aku berseloroh nak HTC FLYER FREE dari maxis, mr husband layankan juga karenah isteri comot nie. 

Download game, kids game, macam-macam lagi untuk Amal Khalisah. Aku masih setia online guna laptop buruk yang banyak berjasa nie. Sebab laptop nie la aku jumpa jodoh.. Sebab laptop nie jugak aku dapat kahwin. Sentimental value nie.. Walaupun huruf dah ada yang tercabut angkarra jari kecik anak dara dok mencungkil huruf, tapi tetap memudahkan kerja harian aku nak mengupdate blog bagai.

Terima kasih hubby, terima kasih daddy.. Hadiah kan nie untuk birthday kami. (nie lah payah birthday dekat-dekat dengan anak, dapat hadiah pun kongsi dengan anak, kek upin ipin) tehehehe..

p/s : sape tau camne nak update blog guna tablet nie? aku buntu!!!

1 comment:

CintaZulaikha said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh....sukanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...