Thursday, October 6, 2011

Dulu, kini dan adakah selamanya?

Assalamualaikum

Umur aku dah 27 tahun
Bulan satu nanti 28 tahun lah
Ini yang rugi lahir awal tahun, cepat tua

Aku rasa aku nampak tua dari usia
Bukan sebab suami aku lagi tua
Tapi aku dah tak macam dulu

Dulu kurus, sekarang nauzubillah
Boleh nangis hari-hari
Serius, tak selesa dengan badan macam nie
Nak kejar anak pun tak larat

Orang kata, kene pasang badan agar suami tak cari lain
Tapi banyak kes cerai aku tengok yang dok jaga badan 
Yang bambam jarang kan?

maap kak myn, cheq amik dari fb ang..
see, kurus kan? 

p/s : tetap nak slim macam dulu, sayang seluar jeans baru-baru lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...