Saturday, September 3, 2011

Cantik tak ulser aku?..kemo punya pasal

Assalamualaikum..

hah, nie sebahagian dari ulser aku
nie kat bibir bawah
gigih kan dok amik gambar walaupun sakit?
yang kat bibir atas, dalam mulut, memang tak dapatlah nak amik
sakit wooo..
dalam mulut 3 kali ganda lagi banyak dari yang nie
ada yang suruh kumur dengan air garam - minta ampun, memang aku takkan buat
letak asam keping - berapa keping yang aku perlukan untuk satu mulut?
letak bonjela, oral aid - lagi terukkan keadaan
setiap masa pakai facemask, tak bagi kering sangat
Alhamdulillah, 2 hari lepas dah beransur pulih, aku dah pun boleh makan..
Semalam dah start kemo, ada tanda-tanda ulser nak bersarang balik
Panas dalam katanya...... hmmpppfffff
berat mata memandang, berat lagi bibir nak pikul benda alah nie
ok, bibir makk macam kene suntik botox u ollssss...

p/s : sakit tu penghapus dosa.. 

3 comments:

mamaRIFQY said...

banyaknyeee ulser!mesti sakit kan??adoiiii

.:hana radzi:. said...

ulser yg sebutir pun dah cukup menyakitkan & rasa sengsara..kemo mmg byk komplikasinya..

CiNOS said...

Perrggghhhhhh..teruknyer.. semoga cepat sembuh ye!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...