Friday, September 16, 2011

Al-Kisah si hantu bonceng

Assalamualaikum

Yes, semalam dengan jayanya kami telah mengKAYAkan lagi Astro
Penangan HANTU BONCENG, beli jugakla kat astro first
Ada bagusnya jugak, tak payah tengok kat wayang
Duduk rumah, pakai baju kaftan, tengok HB sambil melayan mata
Terlelap? Itu sudah pasti
Gangguan anak? haruslah ada
So, dalam masa 24jam nie aku boleh tengok HB sampai muntah
Silap-silap semua dialog aku boleh hafal..
Apa celop!!! Seee... hehe

sumber : google

Secara jujurnya, HB memang buat aku gelak tak hengat
Ada je part yang buat aku ketawa
Rasanya tak rugi kot aku beli nie
Tapi takdelah sampai tahap best giler..

p/s : syokkkk zizan yek dapat peluk-peluk jue aziz... hmmppffff


2 comments:

nick dot anis said...

best cite ni..anis baru nak tgk jap lg..smalam download:-)

unieMARKS :) said...

nak peluk gak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...