Tuesday, August 9, 2011

Pen, buku dan kertas

Assalamualaikum. Anak aku nie kalau dapat buku, tak kisahla buku apapun mesti dia belek-belek, buka sehelai-sehelai tengok gambar. Kalau dapat pen dengan kertas lagi lah heaven dok  menconteng, asal boleh je mesti nak conteng. Ok, rumah aku dah ada dua tiga tempat dia dah conteng kat dinding. Dengan pen pula tu, kalau pensil warna tahan lagi nak padam. Dengan pen, takkan nak liquid paper kot? Giler apa...


terbalik pun terbalik lahh

time menconteng, jangan la dok ganggu dia

sambil conteng, sambil tengok tv

Moga Amal Khalisah jadi anak yang pintar, solehah dan berjaya dunia akhirat. Seronok dapat tengok perkembangan anak depan mata sendiri. 

p/s : mulut dah banyak celoteh sekarang, biarpun tak berbutir.......

1 comment:

NM02 said...

hehehehe... cute sangat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...