Sunday, August 7, 2011

Handphone percuma dari Samsung.

Assalamualaikum.. Dekat-dekat nak raya nie la hp nak rosak. Actually hp nie memang dah menunjukkan tanda-tanda nak 'pergi'. Sekejap ok, kejap tak. Hp turun temurun, cengginilah. Lagi-lagi ada anak kecik nie, bertambahlah jahanam hp tu. Masa dia kecik dulu, buat masuk mulut je hp, penuh dengan air. Dah besar cenggini, main campak-campak. Mana tak rosak???


Nak beli hp baru time-time macam nie memang tak dapat la. Takde baju raya la jawabnya. 


Eh, handphone samsung pun cun jugak yek.. Sekarang nie ada promosi, beli barangan samsung, boleh dapat hadiah.. Tak caye? Meh tengok kat samsung-raya


ha, nak tau siapa jejaka jambu tu? tengok la samsung-raya

p/s : HP free? takde maknanya samsung nak bagi kat aku. tak bawa keuntungan pun...
p/s/s : ada sesiapa baik hati nak wakafkan satu hp kat mokcik nie? sobsob


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...