Tuesday, August 9, 2011

Eksperimen Kuih Cara Berlauk...

Assalamualaikum.. Hati nie memang dah lama teringin nak makan kuih cara berlauk. Nak makan banyak-banyak. Kalau beli tak puas makan, inti pun sikit. Makanya, hari nie mengerah keringat lah sikit demi kuih cara berlauk yang di idamkan...


1st time buat, kira ok la..
Jangan tertipu dengan ilusi optik, kuih tu kecik je sebenarnya

Buat satu adunan, dapat la lebih dari 50 biji, tukang makannya 3 orang je. Jenuh la nak menghabiskan. Tunggu setahun lagi baru ngidam kuih nie balik. Ingatkan mudah je buatnya, untuk orang yang macam aku agak-agak tak berapa nak rajin sangat nie, terasa la kepayahannya tu.. Apapun, puas hati dapat makan hasil tangan sendiri. 

p/s : tawar sikit, pose kan... mana nak rasa...



2 comments:

fadhdeela said...

kuih cara berlauk salah satu kuih fav nie!! sedapp

abazilah said...

jom join GA saya
http://iownthis87.blogspot.com/2011/08/like-abazilah-lucky-draw.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...