Saturday, August 6, 2011

Bertongkat mata

Assalamualaikum. Ramai yang dah tidur lena agaknya dan ada juga yang masih berjaga, jadi musang malam macam aku. Kalau ikutkan mata dah rabak, tak boleh nak buka tapi gagahkan juga lah! Tidur masa-masa macam nie memang cari nahas. Sah-sah terlajak, tak sahur pula nanti. 


Korang makan apa sahur nanti? Aku goreng nasi je kot..


p/s : time bulan puasa je, pening nak fikirkan menu. hari biasa boleh je masak macam biasa... adehhh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...