Friday, July 15, 2011

MAD DEAL OF THE DAY

Assalamualaikum... Nak kempen ngan korang apa yang best hari nie... Kiranya macam jualan murah lah jugak kan. 


Femina
Pada yang suka dok pakai inai atau bakal-bakal pengantin, bolehla amik pakej Henna nie... untuk suka-suka pun ok kot? MAD Deal of the Day: RM15 instead of RM60 for Buy 1 Free 1 Creative Henna or Mehandi Drawing at Femina Bridal & Wedding Gallery, Brickfields. Untuk maklumat lanjut, sila ke FeminaBridal





Petite Pleasures
Khas untuk peminat-peminat coklat (macam aku), kot-kot teringin nak makan coklat boleh beli dengan harga murah kat sini.. MAD Deal of the Day: RM19 instead of RM39.50 for 35 Sinfully Sweet Homemade Chocolates from Chocolata Paradise. Berminat untuk purchase? Sila klik ChocolataParadise


All season
Yang nie aku rasa sesuai sangatlah untuk aku. Wiper kereta pun dah lama tak bertukar. Dalam keadaan cuaca tak menentu sekarang nie, ada baiknya gantikan wiper yang lama untuk mengelakkan sebarang kejadian yang tidak di ingini..  MAD Deal of the Day: RM48 instead of RM88 for a Pair of RAIN-TECH Aerodynamic Silicone Windscreen Wiper Blades + Free Shipping within Malaysia from MaxAudio.com.my. Berminat? Sila ke MaxAudio

MAD Deal of the Day: RM29.90 instead of RM288 for a Miracle Spa Treatment Facial + Hair Wash & Blow + 3 Lessons of Makeup & Skin Care Course at Infinity Hair Design & Beauty Image, Jalan Kelawai.InfinityHairDesign

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...