Thursday, July 21, 2011

Kumpulan Alif Iqra

Assalamualaikum. Sekarang nie kalau nak bagi anak leka, selain pasang Disney Junior Chanel, aku pasang VCD Kumpulan Alif Iqra. Dalam kereta pasang CD nie. Actually dari zaman adik aku kecik lagi, mama dah belikan CD nie tapi bila dah besar, CD ntah ke mana tala. Untuk anak, tak salah keluarkan duit kalau benda tu mendatangkan faedah pada dia.


sumber : google

corak pembelajaran simple dan kita orang-orang tua nie pun boleh belajar sama

semangat je tengok budak-budak nie kan? seronok...

CD nie berguna untuk anak-anak, tak kira la bila-bila. Sampai besar pun boleh guna lagi. Sekarang nie tengah cari VCD/DVD lain pula untuk dia. Lagu-lagu nasyid atau zikir untuk kanak-kanak. 

p/s : budak-budak suka zikir....

1 comment:

Ulam Kerdas said...

junn..mane ko beli cd ni ye? aku puas cari la...ari tu aku jumpe alif iqra 2..yg 1 nye xder...

bg info skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...