Wednesday, July 6, 2011

Hikmah di sebalik kejadian

Assalamualaikum.. Setiap yang berlaku, pasti ada hikmah di sebaliknya. Aku bersyukur dapat tunda tarikh kemo ke minggu depan. Sangat risaukan kesihatan Amal Khalisah yang tiba-tiba dapat asma! Kalaulah aku berada di hospital ketika ini, agaknya bagaimana keadaan anak aku. 


Alhamdulillah, hari nie nampak dia sihat sikit, cuma tak selincah biasa. Malam tadi tidur lena, mungkin kesan ubat agaknya. Cuma nafasnya masih berbunyi. Sebagai mak, memang takkan boleh lelapkan mata dengan lena bila anak tak sihat. Dengan pengalaman yang ada, at least aku tahu apa yang patut aku buat dan tidak semasa jaga anak aku. Bukan mudah!


sementara tunggu mommy tengah xray


leka budak nie dapat main dalam rumah... heaven kan?

p/s : sungguh, aku risau!!

2 comments:

Tina Othman said...

moga jue cepat sembuh dan tabah hadapi dugaan ini ye

zura_habib said...

everything will back to normal..insyaallah
kuatkan semangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...