Thursday, July 21, 2011

Bunga-bunga cinta.. bunga-bunga floria

Assalamualaikum... Layan gambar masa kat floria baru-baru nie yek. Cuaca panas sangat, memang basah ketiak-ketiak nie, make up bagai semuanya cair. Tak puas pegi malam, siang pun pegi jugakk, hadoilahhh.. Janji encik suami, beta HCG turun kita jalan-jalan kat FLORIA.. owh, terima kasih laling....


 camera cap chicken, banyak kali amik baru la menjadi..

budak nie geram nak duduk atas tanah..

tak puas hati pegi malam, siangnya pegi lagi.... 

tengok, seme cantik-cantik kan?

semua benda dia nak capai

cantik je bunga kat sini, kalau bawa balik rumah sah-sah tak hidup
bunga pun takde ok

bunga apa nie? orkiddd lahhh


abaikan aku yang gemuk tu, sila fokus pada Amal Khalisah
beria dok panggil 'kucing'...sila tengok tangan dia..

p/s : bolehla, floria tahun lepas tak berapa best sangat....

1 comment:

Tina Othman said...

budak2 mesti suka kucing kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...