Friday, July 8, 2011

Bernafas ikut mulut...dia dah pandai ngikut

Assalamualaikum.. Masuk hari ke 2 aku demam, malam tadi tidur lena tak ingat disebabkan penangan ubat selsema, batuk dan demam! Pengsan!! Bangun tidur, tekak perit, nak menelan air liur pun payah. Risau si kecik nie berjangkit je, dah la baru baik demam. Semalam, seharian aku dok tutup mulut ngan hidung dengan kain. Dia ikut jugak. Hari nie aku bernafas ikut mulut, dok nganga mulut, dia buat jugak.. Menganga je. 1 tahun 5 bulan, tengah nak belajar. Haruslah lepas nie aku bagi contoh yang baik-baik je kat dia kan.


p/s : mengantuk, nie yang malas aku nak makan ubat. Memang seharian tidur jelahh......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...