Tuesday, July 5, 2011

Asthma attack....sorry sayang.

Assalamualaikum.. Mata berat sangat nie tapi harus jugak berjaga. Amal Khalisah asthma! Untuk pertama kalinya dia di serang lelah. Kesian sangat. Aku tak sampai hati nak tidur, sedangkan dia dok batuk-batuk. Malam tadi dah bawa ke klinik, dah sedut gas. Harap semuanya ok lah lepas nie. Takmo dia lelah, perittt....




p/s : kekadang rasa bersalah pulak pada anak....mak ada history eczema dan asthma, tak pasal-pasal anak kene sama.... sorry nakkkk...

2 comments:

Kak Aya said...

sama situasi saat ini. anak kak aya pun di serang asma...kena ulang alik untuk ambil gas kat klinik, kalau tak , perlu masuk wad.

rafaliah said...

assalam..anak say pun ada asthma..tp ada supplemen yg dpt membantu..

http://rafaliah.blogspot.com/2011/05/finally-we-met-one.html

ni pula untuk kita semua yang bakal berpuasa..:-)
http://rafaliah.blogspot.com/2011/07/berkayuh-setiap-petangmalam-tidak-lagi.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...