Friday, June 24, 2011

Terima kasih suami ku

Assalamualaikum

suami,
insan yang banyak berkorban masa demi aku
ketepikan soal kerja
ketepikan kata-kata orang sekeliling yang tidak memahami
ketepikan soal sosial dengan kawan-kawan
biarlah apa orang nak kata
pada dia, keluarga lebih utama

Di saat aku sedih, dia sentiasa ada
Di saat aku memerlukan, dia ada di sisi
menemani aku di hospital setiap kali
ada masa dah ketika aku rasa bersalah
adakah aku nie terlalu menyusahkan?

abang,
terima kasih atas pengorbanan yang abang lakukan
hanya Allah yang bisa membalasnya

i'm proud to be your wife

p/s : mesti ada yang dok mengata nie..'macam dia sorang je ada laki....' tak suka, jangan baca ye.....

2 comments:

Wanita Bertudung Hijau said...

baguslah

sy suka entri ni

puji suami xpe, jgn kutuk

ramai yg gunakan platform FB, blog utk menyuarakan ketidakpuasaan pd suami, sgt memalukan

mcm ni bagus, sbb dari sini kita akan lebih belajar bersyukur kan kan kan dgn apa yg kita miliki

Ulam Kerdas said...

bukan ko je yg rs mcm tu Junn...aku pun rs macam ko jugak. Aku rasa leh katakan semua isteri2 akan rasa ape yg kita rs.

Aku berpendapat, semua insan yang bergelar suami yg menCintai dan menyayangi isteri dengan setulus hati dia akan berkorban apa saja demi isteri dan anak-anak dia.

Si suami akan cuba sedaya upaya mereka untuk memberi kebahagiaan dan kemewahan kepada mereka. :)

mereka sanggup sesak untuk diri sendiri as long as anak dan isteri dapat ape yg mereka nak...

aku ckp ni based on experience aku jd isteri jer..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...