Wednesday, June 29, 2011

Jom kempiskan perut!

Assalamualaikum.. Lepas beranak pinak, memang la akan buncit kan? Kot mana pun pakai korset, nampak ramping bagai, tapi buka je korset, segala lemak 'kembali bernafas' mengembang jugak seperti sedia kala...

Kot-kot ada yang berhajat nak kempiskan perut, aku nie hah pun sama juga mengembang memanjang. Nak le terasa ramping, flat tummy macam dulu... Kalau ada yang teringin macam aku nie, bolehla beli harga promosi nie...


RM38 instead of RM940 for E-Intense Full Body Treatment + 1 Tummy Flat Treatment for a Friend at Bizzy Body, 18 Locations


p/s : laki balik keje nanti nak kene ngendeng-ngendeng... harap-harap dapat satu.... kehkeh

1 comment:

CintaZulaikha said...

alhamdulillah perot saya tak buncit lps bersalin..hee~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...