Wednesday, June 29, 2011

Air ECPI

Assalamualaikum.. Dua hari lepas mama aku nasihatkan suruh minum air ECPI nie. Semalam baru my husband dapat beli. 2 botol. Ikhtiar katanya. Aku nie dah la spesis tak banyak minum air, tup2 nak kene minum banyak air. Haruslah nak termuntah rasanya..


Harap-harap lepas  minum air nie, betaHcG level akan turun kembali normal.. Belum cuba belum tahu kan? Tapi nie semua kuasa Allah. Apa je dengan izinNya akan jadi. Usaha+tawakal+doa. Mudah-mudahan semuanya kembali normal. Aminnn....



sumber : google

Ada sesiapa yang pernah minum air nie? Kongsi-kongsi lah pengalaman yek...

p/s : kalau dapat air zam-zam lagi bagus kan?



1 comment:

zura_habib said...

aku beli gak ritu sbb kwn aku kt bgs utk org resdung tp sebotol besar sekali tu je..hbs sebotol aku x beli dh hehe...kt spital putrajaya byk jual

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...