Saturday, June 4, 2011

Ada ke lelaki macam Seth?

Assalamualaikum
Seth Tan. Ramai yang dok igau
Setiap kali tengok cerita Nora Elena, bukan Nora yang orang nak tengok
tapi Seth. Betul? Lepas tu feeling-feeling kan?
Tersengeh-sengeh depan tv tengok betapa romantiknya si Seth tu.

Ada ke lelaki romantik macam tu?
Bagi bunga satu bonet kereta
Orang banyak duit, bolehlah.
Bukan setakat bunga boleh bagi, kebun pun takde hal!

Agaknya dengan wife dia ada tak macam tu?
Mujur la suami aku bukan pelakon
Kalau tak makan hati makkk noksss

dulu orang dok tergilakan adam, (adamaya)
sekarang seth tan pulak.
lepas nie siapa agaknya?
hero pencen rosyam dah dilupakan...

sumber : google

p/s : orang kata jangan manjakan bini sangat, nanti dia pijak kepala. betul ke? hmm..



2 comments:

::blog anak jawer:: said...

semua tu hanyalah di pentas layar...tapi tak mustahil nak jumpe yg mcm ni kan...teruskan berusaha...hahha

-Yok mampir diluk = fixie bike untuk di jual..

CintaZulaikha said...

ada kot, tp 2 dlm sejuta...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...