Tuesday, April 5, 2011

Usop si soley-soley

Assalamualaikum. Soley..soley.. Dah jadi satu fenomena pulak soley-soley nie. Aku kat rumah kadang-kadang TERmenyanyi jugak lagu nie. Nie seme penangan ABPBH baru-baru nie. Gamat suasana di buatnya bila si Usop Wilca dengan Johan 'muncul' saat-saat akhir. Dengan gaya tangan yang tak sudah-sudah, muka selamber, ayat penuh tidak berperasaan, kasi pecah suasana dalam dewan malam tu.


image : google

Terima kasih la Usop yek, kalau tak aku dah lena malam tu.. Bosan pada mulanya. Tapi si Usop nie masuk je, teruk segar bugar mata aku...


p/s : lepas nie kalau dalam meeting boleh la buat trend usop nie.. 'ada sesiapa yang nak bangkang sila angkat tangan macam saya....'




1 comment:

Fitri Senin said...

i tgk mak limah tu sebab dia la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...