Sunday, April 10, 2011

Tangisan di tanah perkuburan

Assalamualaikum... Binatang sungguh manusia nie. Tak ada rasa bersalah ke dalam diri? Kalau ada rasa bersalah takdenya dia nak buat macam tu, ye dak? Hmm, lagi kes buang bayi. Kali nie kat tanah perkuburan pulak. Hadoi, apa nak jadi manusia sekarang nie. Baru je lagi kes buang bayi berlaku, dah ada kes baru. 


Tangisan bayi di  kawasan kubur
baca kisah lanjut di : METRO

9 bulan dok kelek sana sini.. 9 bulan bayi hidup dalam rahim ibu, sampai masa jadi macam nie. apa lah dosa bayi tu? dia tak minta pun lahir dalam keadaan macam nie. nak memb***t tak fikir pulak!! emosi betul aku pagi-pagi camnie!!! huh....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...