Sunday, April 3, 2011

Simbol pelik yang menjadi tanda tanya

Assalamualaikum. Aku rasa rata-rata sibuk perkatakan pasal nie. Simbol pelik yang menjadi tanda tanya setiap orang. Aku pernah 2 kali tertengok kat tv, mulanya aku ingat cuma iklan biasa. Tapi bila sampai ada yang kata benda nie banyak kelihatan kat beberapa tempat, tak ke korang rasa pelik dan timbul rasa 'takut'? 


Sejauh mana kegemaran benda pelik tu, wallahualam. Mungkin ini salah satu gimik atau sebaliknya. Apapun, aku harap dan berdoa takkan ada perkara pelik yang berlaku dan harap ini cuma satu 'mainan' pihak-pihak tertentu..


sumber : google

sumber : google

sumber : google

sumber : google

sumber : google

sumber : google

sumber : google

Apa agaknya maksud yang tersirat sebenarnya? Sama-samalah kita tengok.. Harap ada pihak yang dapat bagi penjelasan tentang simbol nie....






4 comments:

::blog anak jawer:: said...

takut gak ek...ape la maksudnye tu...

Fitri Senin said...

eh simbol ni byk kali dah kwr kat tv...perasan x..????

zati embong said...

huhu..atau mngkin kebetulan eh?

PUTERI SALJU said...

dunia akhir zaman dh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...