Tuesday, April 5, 2011

Simbol pelik kini menyerang blog..

Assalamualaikum. Simbol pelik lagi.. Serius buat aku pening. Korang tau, boleh di katakan setiap blog yang aku BW arinie, mesti akan keluar simbol pelik tu.. Ye, bukan tipu-tipu. Dengan berlatar belakangkan warna kelabu, benda alah oren tu ada kat tengah-tengah. Blog? memang takde.. Nak tak nak, aku terpaksa cari jalan lain. Skip Ad, then baru jumpa blog korang. Hmm, korang kene benda yang sama macam aku kene tak? Ke mata aku je?


Aku tak rasa ini gangguan biasa. Ada la tu gimik-gimik sesetengah pihak. Sama-sama la kita tunggu yek. Tapi kalau dah timbul kat jalan raya, gunung ganang, awam biru segala bagai, apakah tandanya itu? Itu yang menjadi persoalan. Adakah sesetengah pihak cuba mengambil kesempatan dalam keadaan ini? Teknologi semakin canggih.. Segalanya mungkin.. ye tak?






p/s : kenapa kat siaran tv berbayar, simbol tu takde ek? selalu tengok kat tv3 je......

3 comments:

Oshin jamel said...

kt tb pon ade kua simbol nie tao..hmmmm~~~~

Fieda said...

dorang dok ckp ni simbol dari celcom...ada la mende baru dorang nk lancarkan nanti..tp gimik dorang mmg benar2 berjaya la...

Fitri Senin said...

kt tv pun byk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...