Friday, April 8, 2011

Simbol misteri kini tidak lagi misteri

Assalamualaikum. Hahahaha, aku nak gelak sakan dulu. Hadoi, nak kata diri nie bodoh pun ye jugak. Hmm, mudah sangat percaya pada benda-benda macam nie, gelabah je kan.. hehehe.. Owh, pasal apa? Alah, simbol-simbol pelik yang dok menghantui ramai orang lately nie.



Ini semua hanya gimik Celcom semata, nak perkenalkan produk baru katanya.. Kolony. Memang berjayalah si Celcom nie kasi gegar dunia blogging. Dan aku berterima kasih juga pasal nie traffik aku up!! Muahahaha...

Nak tahu lebih lanjut pasal kolony nie? Bolehla layari laman web kolony.com.my. Sementara nie mungkin susah sikit nak access sebab dalam proses upgrade kot.. Apapun, lepas nie boleh tarik nafas lega dan tak payah nak pening kepala fikir pasal benda nie..

p/s : rasa macam nak sorok kepala dalam bantal.. malu nye makcik..
p/s/s : takde simbol yang senonoh sikit ke? geli teman nengoknya bila banyak-banyak macam nie.. kita bako, kita bako......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...