Sunday, April 24, 2011

Mentor lebih bagus dari AF...hakikatnya

Assalamualaikum. Aku nie dok melayan Mentor kat TV3. Apa yang aku boleh cakap, memang SUPERB! Beza dari AF yang pada aku, gedik je lebih, bakatnya ke laut. Sorry to say, tapi inilah kebenaran. Tapi tulah, untungnya budak-budak AF nie, bila 'graduate' je dari AF, dah ada landasan yang telah tersedia untuk diorang. Senang cerita, ada tempatlah dalam industri hiburan nie. Ada rupa, gedik-gedik sikit, boleh pergi jauh.



Apapun, terhibur sangat dengan persembahan budak-budak mentor malam nie. Edry, u memang superb. Gimik yang dia buat memang menjadi sangat. Berjaya buat mak buyung nie nangis tau......





6 comments:

Cik Aish said...

setuju...student af jauh ketinggalan dari budak2 mentor..

student af malas..kejar glemer je..cikgu ramai pun tak boleh nak catch up.

mentor mentor mentor!

HAJAR hasan said...

teehee~ betul ! mentor lg best dr af. protege sume serius. diorg btul2 nk jd penyanyi. bdk2 af, nmpk mcm suke main2. tak serius mse kelas. pdhal tenaga pengajar ramai. ;)

fasha said...

betul2 ! AF bosan and pelajar dye pun tadelah berbakat sgt. hampeh je.

fadhdeela said...

setuju!!!!!! AF xbest...mentor lagi bestt!

meh sini: Salma Peserta Mentor yang Terbaikk!!

Sini Jugak: Senarai Imam Muda Musim Kedua 2011

LiErOSe~QiEmi said...

uitt!! nape ko nanges lak tgk persembahan eqa??? pembawaan budak erk jue?? hihihi..

...mommy jue... said...

ntah.. skrang nie sensitif giler weh... nangis je kejenya, aku tengok cite upin ipin pun nangis.... boleh gitu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...