Sunday, April 17, 2011

The making of... mee rebus | part 1

Assalamualaikum. Tadi ke pasar, sempatlah cik abang aku menyuarakan hasrat nak makan mee rebus. Bahan-bahan dah beli, maka menu kitorang untuk brunch esok adalah mee rebus. Nak buat memang sedikit rumit lah, banyak benda nak kene rebus, (dah nama pun mee rebus kan). So, nampak gayanya malam nie kene tidurr lewat sikit. Rebus daging dan keledek, ops rebus telur juga. Siapkan bahan apa yang patut, esok pagi-pagi terus masak je. Senang kerja. 




Esok i upload gambar dan resepi ye......hehe


p/s : weekend je lah nak masak sedap-sedap pun....ehh, sedap ke?? perasan je kan

2 comments:

Zyash said...

wah...yummy..mesti cedap..!!

mommie yuyu said...

nnt uploadla resipi dan gambar, boleh cuba buat.. ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...