Saturday, April 2, 2011

Maharaja lawak..so-so je

Assalamualaikum. Tadi tengok Maharajalawak, macam tak bernafsu je aku nak gelak. Kejap-kejap tukar channel lain. Pas satu-satu aku tukar. Ntah, boring kot! Atau mungkin sebab takde teman nak gelak agaknya. Cik suami pulang lewat, dekat pukul 12am baru balik. Memang pekerja cemerlang..


Apapun pada aku, sebagus mana pun kita, tidak bermakna kita yang terbaik. Nak cari seseorang yang berkualiti itu bukan mudah. Jangan sebab fofular, maka karyanya pun so-so je.
Kita tengok je lah minggu depan macamana. Mampu ke tak diorang buat aku tergelak...






Apa menu dinner aku malam tadi? Jap lagi aku bagitau.....

1 comment:

Cik Aish said...

setuju..tak tahu nak gelak pasal apa...tapi jozan n nabil not bad..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...