Saturday, April 23, 2011

Maharaja Lawak Minggu 4...Nasib Alex

Assalamualaikum. Semalam aku tengok Maharajalawak macam tak berapa ada mood nak gelak. Mungkin ada satu dua peserta je lah yang berjaya buat aku tersengeh dan sedikit ketawa. Overall pada aku, ok la. Nasib Amir minggu nie sedikit baik sebab tak berada di 3 tangga terbawah. Performance malam tadi ok la. Ada improvement. Harap dia teruskan macam tu.
Namun, pada aku malam tadi yang bestnya Jambu dan Sepah. Nabil dan Jozan, boleh tahan la..


yus, tampil jambu.. takde misai, takde jambang -Nora danissshhhh

Sepah - tak pernah mengecewakan..

tamat sudah perjuangan Alex..

p/s : gigih buat entry pasal Maharajalawak... Sibuk dok tengok Maharajalawak, Imam Muda lupa pulak aku nak ambil kisah... Hadoi, hiburan je ingat, tang akhirat ke laut.........

1 comment:

CintaZulaikha said...

ek eleh..amir tak kuar lagi ka...heran dek non~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...