Saturday, April 16, 2011

Maharaja Lawak.. mereka yang tersingkir

Assalamualaikum. Owh, aku memang dah lama langgan Mustika nie. Setelah di hasut oleh mak aku.. hehehe.. Tadi dapat layan Maharaja Lawak. So far ok lah. Menghiburkan. Cuma aku sedikit terkilan bila kumpulan fav mak aku, R2 tersingkir minggu nie. Owh, nak tau siapa tersingkir minggu lepas? Kan Ahmad Idham janji nak umumkan minggu nie.. Seperti di jangka, kumpulan WAI dan satu kumpulan lagi, kumpulan XN3.




R2, tersingkir minggu ini

Terkejut sangat k.. Pada aku persembahan diorang takdela seteruk Amir tapi Amir tak pulak tersingkir minggu nie. Nie mesti penangan AC Mizal dok mengundi budak kecik yang tak best nie. Ops, I'm sorryyyy pada peminat Amir.... Lawak yang tak boleh pegi jauh... Hmm, takpelah dah bukan rezeki R2 agaknya. Tapi aku percaya, R2 boleh pergi jauh dalam industri hiburan kita... Kalah bukan beerti kita pengalah... Eh, apa aku cakap nie?

p/s : persembahan terbaik dari Nabil, Sepah dan Jozan............

3 comments:

fadhdeela said...

suka kat sepah!! best giler :P

Meh sini: Video: Model Jatuh Tergolek..lawaaks!!

farah wahedda said...

betul tu..amir yang tak bpe nak best pon dapat undi lagi hehhee

Fieda said...

Saya suke jozan,sepah dan nabil...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...